Just do it!

Just do it!

söndag 2 november 2008

Söndags rapport...

Hej alla glada!
Hoppas ni alla mår bäst! Det gör jag, trots att det fortfarande inte är någon dator i mitt liv..:)
Men det fixar sig nog i veckan, ett beslut är taget...*vågen*
Samtidigt som tanken att sluta blogga, återigen har tagit plats i mitt huvud.
I alla fall...
I fredags var jag på ett oerhört roligt uppdrag hos Viveka.
...så himla kul och inspirationen fick minsann utlopp..:)
Vilket underbart vackert hem de har och vilka ljuva människor som mötte oss!
Fantastiskt!
Tack Viveka och Micke..!
Igår var vi på julmarknad...!
Och vilken stämning! Nu vill jag bara börja pynta och dona. Det är verkligen min tid nu.
Jag älskar november och december!
Och i dag...var vi på loppisbesök igen, en sekretär skulle inhandlas till dottern, och då hittade mamman förstås lite smått och stort..*fniss*
Bara roligt...eller hur..?!?
Med lite urdåliga bilder, från ikväll , önskar jag er en härlig ny vecka!
Sorry att all text är så ihoptryckt! Mellanrummen försvinner så fort jag publicerar inlägget...*arghhh*
Må det goda springa runt er alla mina ljuvlingar...
En jättesöt krona, tycker jag...
efter att mannen plockat bort alla gamla elsladdar...
och titta..ett nytt bord!
som ska målas vitt, men eftersom jag köpte det idag, så har jag inte hunnit.
Det får duga med ett lakan så länge..:)
Jag är så himla nöjd!
Det andra runda var liksom för stort. Och nu ska halva det
få en ny plats.

Sen till Halloween...
och det enda min son ville föreställa

Hercule Poirot...
från andra sidan..:)

Ja, visst är det underbart med barn..*thi,hi*

En Bamse Kraaaaam på er alla...!

17 kommentarer:

Katta sa...

Har aldrig sett poirot se så söt ut nån gång :) Kram Katta

brynjalilla sa...

fallegt borð og æðislegir stólarnir, er einmitt að leita mér að nýjum borðstofustólum, einhverjar hugmyndir hvar leita skal? langar að fara á loppisrúnt næstu helgi þegar ég er búin í prófunum. Góða nótt

inga Heiddal sa...

ÆÆÆ dúllumús þessi litli Hercule Poirot. Bara flottur og feitur. * thí hí*
Flott nýja borðið sem að sjálfsögðu verður hvítt . Ég skil ekki að þú skildir endilega taka það fram!!! We know you better than you think... KLemmz og Krammisar. Ha en skön vecka baby.. INGA

inga Heiddal sa...

Ps: Þú mættir alveg stytta færslufjöldann um svona helming... Það er orðið svo lengi að hala þig niður. Ég gerði það hjá mér og það er allt annað. Er með 10 færslur núna og allt miklu fljótlegta í vöfum...

Jenny Oak Fae sa...

Fina saker du köpte!

Häftigt med ett Hercule-spöke!!!

; )

Hoppas verkligen att du INTE slutar blogga...

KRAM & ha en fin vecka!

/Jenny

<3

Miamor sa...

Hei hei!! Var det du!! Det bladet har jeg velm her bredvid meg på sengen!! Fin reportasje fra ditt vakre hjem! Selv om det står en del som du ikke har sagt!!! ha en underbar uke!! smil fra meg :)

Anonym sa...

Goaste Gúa!

Snablar alltså att inte ditt hem kommer vara med i Vackre. Jag såg såå mycket framemot att sitta uppkrupen i fåtöljen med favoritteet och njuta av ditt vackar hem i julskrud.

Mest snöpligt för dig förståss.

Vad söt han är din lilla son. Jag älskar verkligen att barn är så personliga och att de får vara det. Min lilla kille han är både personlig och så snusförnuftig så jag nästan får en kall känsla inom mig....
Att han är för god för den här världen....

Men jag kan bli lite nojjig ibland...

Inte sluuuta blogga, bara vila lite i sådant fall....please!!!!

Massor av myskramar till dig vännen

Lena Kristina

Mitt hvite hus sa...

hei :O=) Håper du ikke kommer til å slutte å blogge , ta heller små pauser.O=) Bordet ditt blir nok kjempefint når du har fått malt det. Lampen er også vedig fin=)
Så flott din sønn var på halloween=)
Ha en fin uke

Veronica sa...

Underbara fynd, som vanligt! Tänk att Poirot kan vara söt, det var mer än vad jag visste!! Ha en underbar vecka!!

Kram Veronica

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hej Gumsan !!
Va ROLIGT att läsa att du är ute och "frilansar" , underbart Güa jag hoppas det inte är ngt "onenightstand" bara , because du har ju en sån känsla fö vackert få förunnade !!!??? ....men när kommer du hit ???????
Här behövs det minst tjugo sånna som du om det ska bli någon ordning på någonting och jag e less på allting :-(
Du får inte sluta blogga nu , för jag är addicted to you ! Trots att min dator låser sig och jag för ta till med hårdhandskarna varje gång varje gång jag går in här så är det värt varenda svordom och alla gråa hårstrån . Me love jo !!
Och me LIKE Poirot från andra sidan *LOL* !!
Kramar/EnVilsen

lottens vita och gröna sa...

käraste älsklingen! inte sluta inte slut inte sluta, jag är tjatig, såruvet! allvarligt så ska du göra det ditt hjärta säger men jag kan tala om att det kommer aldrig kunna ersättas, du är unik, kan inte titta mig mätt här och så är du ju en som sår frön i våra hjärnor med, älskar det!
hoppas iaf att vi kan i sådana fall hålla kontakten, min vän!
ditt bord är bara ohhhhhh och när det blir vitt, blir nog wooooooow då!

kram min sköna!

rosenskära sa...

Snälla Gúa sluta inte...

Och om du gör det ändå - kan du höra av dig nån gång då?

Lena

Anonym sa...

Du har en utmaning hos mig om du vill...

vosgesparis sa...

Is that the mom of mister poirot in that article a few posts back ??

Brocante sa...

Hei. Jeg håper virkelig du fortsetter å blogge! Ta deg noen pauser nå og da - men hold kontakten med oss!

Synnøve. sa...

Himmel så söt Poirot var som spöke. Han är en av mina favorit deckare hehe.
NEJ.....
INTE SLUTA BLOGGA!!
Du får inte ens tänka sådana tankar.

Bordet blir nog fint vitt tror jag.
Ha det nu så gott min vän.
Kramen Synne.

Anonym sa...

Hello.
My name is Margit and I´m from Estonia. I just found your blog and fell in love with it. So sorry that you have finished with your shop. Is there an email I could write you personally? I would like to ask you some things about the shop... Thank you so much in advance and have a beautiful summer. Greetings from Tallinn! Margit