Just do it!

Just do it!

torsdag 11 oktober 2012

Bara ett litet livstecken..:)

Hej mina hjärtan!
nej, jag har inte slutat blogga, bara behövde en paus.

Allt gott härifrån, lugnt och ganska så kreativt. Lite "flow feeling" just nu, härligt! Så har jag haft en såndär tankartid, ni vet. Behöver också det emellanåt. Liiite svårt att landa ibland..:)

Japp, ville bara önska er alla fina en härlig kväll!
Hoppas ni mår bra och njuter i höstens klarhet...
En liten bild från min "gardin", målade rutorna och limmade på blommor från ett herbarium. 
Det blev precis den gardin jag behövde i detta fönstret 
= skydd från insyn..:)


sen en glimt från ett typiskt Goakaos!
Så ser det alltid ut när jag börjar med något!...men nu är det klart..:)
Resultatet får ni snart se..:)

Puss och kram och en massa vackra tankar till er alla som så troget hälsar på mig.
Det är ovärderligt!
TACK! 

//Goa

14 kommentarer:

Anonym sa...

Mm..
Denna ljuvliga blogg! Har varit här o kikat måånga gånger, men inte lämnat något spår.. Nu ska jag minsann kidnappa min lilla granne o köra ner till din julmarknaden, längtar redan o få se din butik "live"..

Lev! Må! Njut!
Kram Marie :)

Norregård sa...

Underbart inspirerande kaos...;))
För att inte tala om fönstret...Love it!!

Varma Kramar

Anonym sa...

For et herlig kaos:)
Gleder meg masse til å se resultatet:)
Vinduet bare elsker jeg:)
Herlige bilder
Klem Merete

Anne sa...

Oh what creations you will make in your home! I look forward to seeing your progress!
xx
Anne

Ewa sa...

hej, alltid lika spännande när du gör ett inlägg...kreativ kaos är alltid positiv!!! Väntar på resultatet ;)
Ha en härlig helg
Kram
Ewa

Vida sa...

kreativa du;)...fönstret är sååå fint..
härlig bild från ett härligt produktivt hem..där det bor en underbart fin och vacker varm kvinna med tusen fantasi skapande berättelser....

Vidasolöverängariguldkram

Mys och hemtrevnad sa...

spännande...kul lösning med gardinen...kramis semlan

john sa...

what a great idea for the window screen !! hope you have a lovely weekend and keep with the flow !! Gail x

Lallbacken sa...

Spännande att se resultatet. Säkert bra som allt du tar dig för ;)
/mia

kråke sa...

Hej fina! Gillar verkligen ditt "kaos", du skulle se mitt;)) Ska bli roligt att se resultatet, förstår redan att det kommer bli något utöver det vanliga:)) Gardinen är fantastisk!

Kram på dig och ha en mysig helg:)

kråke

Marylyn sa...

Åh nej, vad har Du gjort....
Men bara lugn det blir säker något fint
Ha bästa helgen
Marylyn

Annas skattkammare sa...

Hej! Så vackert fönstret blev!!
Härligt kreativt kaos, ska bli spännande att se vad du gjort nu.
Kram Anna

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vad mysigt att titta in här och så mycket fint!
Ha en din kväll
Kram Tina!!!

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs